Lidl на 10: Другите за нас

Закриваме нашата рубрика навръх рождения ни ден – 25-ти ноември. Рубрика, в която ви споделяме поздравленията и пожеланията от наши партньори, производители и организации, с които сме работили заедно през изминалите 10 години.

Благодарим ви, че сме заедно, защото успехът не е възможен, ако не е споделен и не се постига в екип от съмишленици. Такива през годините открихме и в лицето на Васко Василев, Любо Ганев, Силвия Лулчева, шеф Манчев и шеф Шишков.

Васко Василев, цигулар:

Пожелавам здраве на всички, както и много сили в отстояване на идеите и да бъдат все така супер отбор като екип, да имаме нови поводи да работим заедно.

Лидл България е единственият партньор под формата на спонсор, който сме имали за концертите си през последните 10 години. Моята философия е, че един артист би трябвало да се справя само с приходите от билети, за да покрива разходите си. Това е пазарната логика –дали всъщност има достатъчно хора, които харесват изкуството ти. Когато стана ясно, че можем да си партнираме с Лидл България, не бях убеден какво ще се получи. От днешна гледна точка мога само да съм изключително благодарен на екипа на компанията и лично на г-жа Милена Драгийска, че напълно промениха мнението ми, превръщайки се в най-голямата подкрепа и давайки възможност да направим концерти в градове и места, където не бихме могли да отидем без тях. Освен това лично имах възможност да направя няколко урока по готвене с шеф Таньо Шишков и да срещна прекрасни млади хора в екипа на компанията, с които не просто работихме, но и станахме приятели. Според мен Лидл България инвестират дългосрочно в стратегия за подкрепа на българската култура, спорт и обществени каузи. Това е от голямо значение, защото не е еднократен акт, а изисква натрупване и възпитава отношение към стойностните постижения в тези области. Никога няма да забравя каква гордост съм изпитвал да гледам волейболните мачове на националния ни отбор и да знам, че по някакъв начин сме в един отбор и заради логото на Лидл България.

Любомир Ганев, президент на Българска федерация по волейбол: 

Моята кауза е българският волейбол да бъде още по-атрактивен и печеливш. Искам всеки мач, всеки турнир да се превърне в събитие, с което да бъдат обвързани организатори, участници, фенове, медии, общини. Голямото ми желание е това да се отнася и за нашите партньори, които да се чувстват горди, че марките им са свързани с волейбола. Надявам се, че в лицето на Lidl имаме прекрасен партньор за години напред. Дано да са и повече от десет. Когато правиш нещата честно, открито и професионално, винаги се получава желаният резултат. Така ме е научил и показал с факти животът на спортист, спортен функционер и бизнесмен.

Пътищата ни се пресякоха с Lidl професионално през 2015 г. Повод стана европейското първенство за мъже, на което бяхме домакини. Оформихме партньорство за шампионата и категорично мога да кажа, че във федерацията останахме изключително доволни от работата си с компанията. По принцип винаги съм харесвал професионалистите. Такива като Lidl, които в нито един момент, не позволяват да имаме съмнения в точността ни за избор на партньор. А когато такова партньорство започне добре, най-нормалното е да се развива. Така стигнахме до световното първенство през 2018 година. Тогава дори участвах в техния клип. Майсторство е да направиш страхотна кампания, която да достига до толкова много хора. Неслучайно магазините на Lidl са така популярни и винаги пълни.

Българският спорт има нужда от партньори като Lidl. От хора с идеи и възможности, които да дадат необходимия тласък. Сигурен съм, че Lidl има проекти, които са свързани със спорта. Същото се отнася и за културата. България е страна с повече от 1300 години история. Толкова много неща са се случили и не трябва да бъдат забравени. Подобно на спорта и културата има нужда от подкрепа. Държавата прави всичко възможно да помогне, но никой няма да бъде върнат, ако предложи добра идея. Вярвам, че Lidl е голям приятел на всичко стойностно в България.

Силвия Лулчева, актриса:

Здраве и сили! И мъдростта да знаеш, че за доверието на клиента няма работно време и че грижата за детайла и за всеки човек, клиент или служител, стои над всичко.

Преди да стана клиент на Lidl получих предложение да работим заедно. Поканиха ме да се запозная с естеството на тяхната работа и веднага разбрах, че имат основателно самочувствие да показват открито целия работен процес. Прозрачност, контрол, отговорност и грижа до последното зрънце ориз. Не преувеличавам, стори ми се толкова съвършено организирано, че се изкуших да опитам. За щастие на екипа на Lidl не оглавих ръководството, защото щеше да настъпи артистичен хаос. Останах верен клиент, заради усещането за сигурност и качество, които видях, минавайки през служебния вход!

Познавам и следя социалната политика на Lidl и не се наемам да ги съветвам как да планират подпомагaнето на културни, спортни или социални инициативи. За мен е важно, че пазарната им политика гарантира асортимент и качество, така че всеки клиент да се чувства спокоен в организацията в чисто битов план, за да може да посвети свободното си време на срещи с изкуството.

Шеф Иван Манчев:

На екипа на Лидл България пожелавам да бъдат такива, каквито са, да са толкова взискателни, колкото и досега и да споделят своята история! И най-вече да са здрави и да продължават да мечтаят - защото човек е голям толкова, колкото са големи мечтите му.

Лидл България е компания, която е изключително сериозна, с много дългосрочна и ясна визия за себе си и за това, което реализира. И аз, като човек и професионалист, който се занимава с храна, открих в работата си с Lidl, партньор, който е супер взискателен към продуктите, които произвежда и продава. А това винаги носи със себе си добавена стойност. Самият аз мога да гарантирам за продуктите на Lidl, защото ги използвам и опитвам редовно.

Една от последните кампании, които направихме съвместно с Lidl, имаше за цел да покаже на хората производителите и местата, на които храната се произвежда. И колкото повече хора знаят за историята на един продукт и за свързаните с това процеси, толкова по-добре ще се чувстват и оценяват самите продукти. И нека да не забравяме, че храната е здраве. Мисля, че Lidl трябва да прави още кампании, свързани с храненето и спорта, защото пълноценният живот е в баланса.

Шеф Таньо Шишков:

За следващите 10 години пожелавам преди всичко здраве, защото, както видяхме през последните месеци, без него нямаме нищо. В професионален план пожелавам още много вдъхновяващи проекти, които да оставят у хората удовлетвореност и съпричастност. Вярвам, че заедно с Lidl можем да реализираме и вдъхновим много хора да са по-отговорни към храната, околната среда и развитието и пълноценното хранене на най-малките.

Пътищата ни с Lidl се пресякоха за първи път преди 8 години, когато ме поканиха да стана консултант храни и напитки. Лидл България бяха една от първите големи компании, с които работих на корпоративно ниво. Работата с тях ме научи на важни неща за бизнеса, за българския и за европейския пазар. Помогна ми да се усъвършенствам и с всяка година да се уча да бъда още по-взискателен към себе си и резултатите, които искам да постигна. Това е израстване, свързано с редица изключителни проекти които сме реализирали заедно през годините. Проекти, свързани с развитие на социални инициативи и дейности за сплотяване на хората около трапезата, които реализирахме в рамките на проекта „Да спасим вечерята“. С усмивка показахме на мъжете, че могат да участват в приготовлението на ястия и да изненадват половинката си - „Мъжете готвят в четвъртък“. Имахме проекти с един от най-талантливите български цигулари Васко Василев, в които представихме и подкрепихме българското изкуство. Реализирахме и такива, свързани с пълноценния и балансиран начин на живот. С шеф Манчев създадохме 3 книги, които се превърнаха в неизменна част от ежедневието на много български домакинства. С всяка от тях споделихме полезни и практични рецепти, свързани с три големи теми – лесни и интересни рецепти за забързаното ежедневие, предложения за пълноценно хранене при децата и традициите и вкусовете на българската кухня. Последният проект, който стартирахме „Без разхищение с голямо намаление“, намирам за един от най-важните в хранителната индустрия в България. Той е точно това, от което обществото има нужда. Изключително голямо количество прекрасна храна се изхвърля всеки ден, а Lidl е намерил механизъм да ограничи този проблем. За мен проблемът с изхвърлянето на храна е много сериозен и с пълна убеденост подкрепям Lidl в тази инициатива.

Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.