Бирата най-сладка пред ТВ екрана

На плажа, в парка, пред телевизионния екран или в любимото заведение бирата често е неразделна част от доброто настроение и веселата компания. Но кои са всъщност местата, където българинът, ценител на кехлибарената течност, предпочита да й се наслади. На този въпрос отговориха читателите на „24 часа“ в първия бирен референдум, организиран от Каменица.

Най-голям е броят от респондентите, посочили, че най-често пият бирата си пред телевизионния екран – малко над 36%. И не е за учудване, защото няма по-добър спътник на футболен мач, любимото предаване или филм от една добре изстудена Каменица. С почти 18% на второ място в класацията се нарежда консумацията на бира на плажа. И напълно заслужено – морските ястия като рибена саламура или пъстърва са неповторимо допълнение към удоволствието от всяка глътка Каменица. А чие море минава без поне една комбинация на цаца и картофки с бира?

Следващото място в челната тройка на класацията е отредено на консумацията на бира в кварталното заведение. За почти 13% от участвалите локалите са вероятно идеалното място за събиране с компанията и отпразнуване на края на работния ден, работната седмица или за някой по-специален повод, защото с Каменица всяка глътка има своята история.

Малко по-нисък е процентът хора – около 9 – дали своя глас за парка и кухнята като най-биреното място за тях. Разликата между двата отговора е по-малка от 1%, което ни навежда на мисълта, че може би сезонът и времето определят къде да отворим бутилката или кена. Ако времето не позволява разходки в парка, ви предлагаме да си останете у дома, където да приготвите някое от многобройните кулинарни изкушения с Каменица като ребърца или крилца на фурна, пукани картофи с чесън, крехко телешко, пилешки хапки или все такива вкусотии. А повече идеи и рецепти можете да почерпите от Facebook страницата на марката.

Всъщност бирата е изключително социална напитка, едно от малките удоволствия в живота. През последната година възможността да се събираме, празнуваме и споделяме от ежедневни теми до големи поводи беше ограничена. Жаждата за социални контакти породи редица креативни решения - от виртуални сбирки, през наздравици от терасите или дори по телефона. Тези сценарии ни направиха свидетели на споделени емоции, онлайн рождени дни, виртуални Коледни и новогодишни празници и като цяло моменти, които често сме приемали за даденост. Ето защо, резултатите от проучване на „Ипсос България“ през втората половина на месец октомври 2020 г., поръчано от Каменица, сочат, че пандемията от корона вирус е накарала 63% от българите да оценят значимостта на малките неща в живота.

Нека не забравяме, че където и да се наслаждаваме на чаша бира, най-важното е с кого я споделяме.

Казваме го често, защото е вярно – всяка глътка има история, а историята на Каменица започва преди повече от 140 години. Оттам насетне споделяме най-различни истории, но има една част от всяка от тях, която остава непроменена – автентичният вкус на Каменица! Наздраве!

Дайте своя отговор на петата анкета тук.

Вижте резултатите от първите анкети туктуктук и тук.

Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.